петак, 11. јануар 2013.

Nataša Bekvalac ft. Dj Shone - Gram ljubavi

Refren:
Ovo je doza moja
Na koži koža tvoja
Noćas malo treba mi
Gram ljubavi
Sve što pitaš jeste
Lažem i kad ne smem
Noćas malo treba mi
Gram ljubavi

Hey, you, you
This is a family affair
The family is here
Dj Shone in the mix
So puts yours hands up
In the air

Hands up, hands up
Hands up, hands up
Move your body
Move your body
Move your body
Hands up

Uvek pitam se isto
Koliko je čisto
I koliko jako
Što osećaš

Vreme nešto i leči
Al' neće da spreči
Da isto što i ja
Dočekaš

Refren:
Ovo je doza moja
Na koži koža tvoja
Noćas malo treba mi
Gram ljubavi
Sve što pitaš jeste
Lažem i kad ne smem
Noćas malo treba mi
Gram ljubavi

Refren:
Ovo je doza moja
Na koži koža tvoja
Noćas malo treba mi
Gram ljubavi
Sve što pitaš jeste
Lažem i kad ne smem
Noćas malo treba mi
Gram ljubavi

Hands up, hands up
Hands up, hands up
Move your body
Move your body
Move your body
Hands up

So puts yours hands up
In the air

Refren:
Ovo je doza moja
Na koži koža tvoja
Noćas malo treba mi
Gram ljubavi
Sve što pitaš jeste
Lažem i kad ne smem
Noćas malo treba mi
Gram ljubavi

Refren:
Ovo je doza moja
Na koži koža tvoja
Noćas malo treba mi
Gram ljubavi
Sve što pitaš jeste
Lažem i kad ne smem
Noćas malo treba mi
Gram ljubavi

Нема коментара:

Постави коментар