петак, 16. март 2012.

Sergej Ćetković - Hiljadu razloga

Ti...
Nisi umijela bolje
To znaš
Za ljubav treba
I više da daš
Ljubav ne živi
Samo od sjećanja


A ja...
Ja nisam onaj
Što viče na glas
Kad loše krene
Da potraži spas
Oči zatvorim
Budan da odsanjam
Al' nikud' ne idem


Refren:
Ja imam hiljadu razloga
Da odem još danas
A ti nijedan baš dobar
Da sačuvam nas
Bolje vrata zaključaj
I reci mi zbogom
Zauvijek


Ti...
Nisi umijela bolje
To znaš
Za ljubav treba
I sebe da daš
Ljubav ne živi
Samo od imena


Jer ja...
Ja nisam onaj
Što viče na glas
Kad loše krene
Da potraži spas
Oči zatvorim
Budan da odsanjam
Al' nikudne idem 



Refren:
Ja imam hiljadu razloga
Da odem još danas
A ti nijedan baš dobar
Da sačuvam nas
Bolje vrata zaključaj
I reci mi zbogom
Zauvijek

Refren:
 Ja imam hiljadu razloga
Da odem još danas
A ti nijedan baš dobar
Da sačuvam nas
Bolje vrata zaključaj
I reci mi zbogom
Zauvijek

Refren:
 Ja imam hiljadu razloga
Da odem još danas
A ti nijedan baš dobar
Da sačuvam nas
Bolje vrata zaključaj
I reci mi zbogom
Zauvijek



Refren:
 Ja imam hiljadu razloga
Da odem još danas
A ti nijedan baš dobar
Da sačuvam nas
Bolje vrata zaključaj
I reci mi zbogom
Zauvijek


Zauvijek...

Нема коментара:

Постави коментар