недеља, 3. јул 2011.

Ceca - Ljubav živi

Jos uvek živim tu
Gde si čini bacio
K'o da nije nestalo
Kao dah

Mora biti toga još
Što si ti odbacio
I zato tražim dok sam živa
Da ne pojede me mrak


Refren:
Koliko ima ovakvih k'o ja?
(Ovakvih kao ja)

Mi sagnuli smo glave
U strahu da biće još gore
I biće, jer sagli smo glave
A ljubav živi
A ljubav živi
I kucnuće čas
Kad ce doći po nas
I kada te pita
Ti reci i digni svoj glas
Da ljubav živi
Da ljubav živi

Još uvek živim tu
Gde se rađam ponovo
K
'o da nije ostao 

Samo strah

Mora biti toga još
Znam da nije gotovo
I zato tražim dok sam živa
Da ne pojede me mrak

Refren

Život ne pita nikad
Šta želiš, nekom sve uzme
A nekom sve deli

Mi smo u pravu

Na našu stranu
Vreme će stati

Stati iza nas


Mi sagnuli smo glave
U strahu da biće još gore
I biće, jer sagli smo glave
A ljubav živi
A ljubav živi
I kucnuće čas

Kad ce doći po nas.
I kada te pita
ti reci i digni svoj glas
Da ljubav živi
Da ljubav živi



Mi sagnuli smo glave
U strahu da biće još gore
I biće, jer sagli smo glave
A ljubav živi
A ljubav živi
I kucnuće čas
Kad ce doći po nas.
I kada te pita
ti reci i digni svoj glas
Da ljubav živi
Da ljubav živi

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака