субота, 14. јануар 2012.

Sergej Ćetković - Znao sam sve

Tiho
Niko to ne zna tiše
Samo ja čujem 
Kako se briše
Dan po dan
Život polagano nestaje

Jer danas 
Neka sve vjetar odnese
Jer duša
Ne može to da podnese
I oko nas ruši se sve
Ova igra prestaje

Refren:
Ja znao sam sve
Al' bolje da nisam
Sada bez nje 
Kao da kriv sam
Što nije tu
O, Bože moj
Ja ne znam kako ću
Ja pao sam tu
Gdje nikoga nema
Na samom sam dnu
Sa bezbroj problema
A drugovi svi
Kao da njoj su
Bolji postali

Tiho
Niko to ne zna tiše
Još samo ja čujem
Kako se briše
Dan po dan
Kao dlanom o dlan
Naša priča nestaje
Još danas
Neka sve vjetar odnese
Jer duša
Ne može to da podnese
I oko nas ruši se sve
Ova igra prestaje


Refren:
Ja znao sam sve
Al' bolje da nisam
Sada bez nje 
Kao da kriv sam
Što nije tu
O, Bože moj
Ja ne znam kako ću
Ja pao sam tu
Gdje nikoga nema
Na samom sam dnu
Sa bezbroj problema
A drugovi svi
Kao da njoj su
Bolji postali



Ja znao sam sve
Al' bolje da nisam
Sada bez nje 
Kao da kriv sam
Što nije tu
O, Bože moj
Ja ne znam kako ću


Ja znao sam sve
Al' bolje da nisam
Sada bez nje 
Kao da kriv sam
Što nije tu
O, Bože moj
Ja ne znam kako ću




Ja pao sam tu
Gdje nikoga nema
Na samom sam dnu
Sa bezbroj problema
A drugovi svi
Kao da njoj su
Bolji postali

Tiho
Niko to ne zna tiše
Još samo ja čujem
Kako se briše
Dan po dan
K'o dlanom o dlan
Ova priča prestaje..

Нема коментара:

Постави коментар