недеља, 3. јул 2011.

Ceca - Hvata me

Tu gde ljubav udari
Pukne duša napola
Moja je cela ostala

A ja sam tamo ovamo
Samo nikad tamo gde
Gde se oči prevare

A ti itekako znaš
Iz ove kože da me isteraš
Pa boli sve k'o pred nevreme

Refren:
Hvata me, hvata kao mećava
Ljubav, hvata me
Celo mi telo obuzme
A ti ni za ruku da uhvatiš me
Hvata me, oko srca toplo je
U ponoć hvata me
Kao da igram bez muzike
Sama k'o uvek, pa znam ja sve

Ja kad pričam, ne pričam
I kada plačem, ne plačem
I kada volim, ne volim

Jer ja sam tamo ovamo
Samo nikad tamo gde
Gde se srce otvori

A ti itekako znaš

Iz ove kože da me isteraš
Pa boli sve, k'o pred nevreme


Refren

Dođi mi u ponoć, dodji mi u podne
Bilo kada, bilo kada
Dođi mi kad hoćeš, dođi mi kad nećeš
A najbolje dođi sada

Refren

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака