субота, 11. фебруар 2012.

Amadeus Band - Usne neverne

Navikla si ti
Da na dlanu imaš me
Da sam tvoj kad poželiš
Navikla si ti
Da kraj mene imaš sve
Pa da me kao lutku promeniš
Za tobom izgoreo sam, znaj
Ne traži moj oproštaj


Refren:
Kome neverne usne trebaju
Kada nikome dugo ne traju
Kome neverne oči lažu sve
Kad ih neko pita za mene


Oduvek ti je
Moja tuga bila hir
Nemir moj - tvoja sreća
Bila si mi sve
Sad lagano nestaješ
Kao sneg 
Kad se topi s proleća
Za tobom izgoreo sam, znaj
Ne traži moj oproštaj



Refren:
Kome neverne usne trebaju
Kada nikome dugo ne traju
Kome neverne oči lažu sve
Kad ih neko pita za mene

Refren:
Kome neverne usne trebaju
Kada nikome dugo ne traju
Kome neverne oči lažu sve
Kad ih neko pita za mene

Refren:
Kome neverne usne trebaju
Kada nikome dugo ne traju
Kome neverne oči lažu sve
Kad ih neko pita za mene

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака