среда, 15. фебруар 2012.

Goran Karan - Moja si, ti to znaš

U tvome sjećanju
Ja imam stranicu
Rijetko je otvaraš
A kad je otvoriš
Nemire probudiš
Moja si, ti to znaš


Noćas si opet tu
U mome naručju
Ne daš da budem sam
Negdje na jastuku
Mirisi ostaju
Moja si, ja to znam


I dok srce 
Stavljaš mi na dlan
Ja sne ti pogađam
I opet počinje


Refren:
Daj mi ruku
Zagrli me
Sad mi trebaš
Ne puštaj me
Noćas smo
Rijeka i more
Sve do zore
Jedno drugom
Dali smo sve
Cijeli život
Stane u tren
Nek' tijela
Zajedno gore


Polako vodiš me
U svoje vrtove
Gdje tajne sakrivaš
U tvojim očima
Sva ljubav počiva
Moja si, ti to znaš


I dok srce
Stavljaš mi na dlan
Ja sne ti pogađam
I opet počinje



Refren:
Daj mi ruku
Zagrli me
Sad mi trebaš
Ne puštaj me
Noćas smo
Rijeka i more
Sve do zore
Jedno drugom
Dali smo sve
Cijeli život
Stane u tren
Nek' tijela
Zajedno gore


Ovi sati sad su
Sve što imamo
Dok se nebo 
Igra našom sudbinom
To jače je
To jače je
Od nas



Refren:
Daj mi ruku
Zagrli me
Sad mi trebaš
Ne puštaj me
Noćas smo
Rijeka i more
Jedno drugom
Dali smo sve
Cijeli život
Stane u tren
Nek' tijela
Zajedno gore


U tvom sjećanju
Ja imam stranicu
Moja si, ti to znaš

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака