понедељак, 2. јануар 2012.

Severina - Grad bez ljudi

Gledaš u mene očima hladnog sjevera
Osjećam mraz u grudima
Jer sam te izgubila


Znam umire ljubav
Tišina sve mi govori
U pobjedi i porazu
Ti samo si u prolazu


Refren:
Vidjela sam grad bez ljudi
Pobjednika kako gubi
Anđele na stupu srama
Djecu koja plaču sama
Vidjela sam snijeg u maju
Đavla u bijelom Raju
Ali ne i muško koje
Zna trajati u dvoje
Takvi valjda više ne postoje


Komad po komad
Moje srce kruni se
A ja sam tu da čekam te
I da za slamku držim se


Znam umire ljubav
Tišina sve mi govori
U pobjedi i porazu
Ti samo si u prolazu


Refren:
Vidjela sam grad bez ljudi
Pobjednika kako gubi
Anđele na stupu srama
Djecu koja plaču sama
Vidjela sam snijeg u maju
Đavla u bijelom Raju
Ali ne i muško koje
Zna trajati u dvoje
Takvi valjda više ne postoje



Vidjela sam grad bez ljudi
Pobjednika kako gubi
Anđele na stupu srama
I djecu koja plaču sama
Vidjela sam snijeg u maju
Đavla u bijelom Raju
Ali ne i muško koje
Zna trajati u dvoje
Takvi valjda više ne postoje

Нема коментара:

Постави коментар