среда, 22. јун 2011.

Toše Proeski - Na mesto zločina

I rekoh ti i to što ne mislim
I nije mi ni malo neprijatno
I rekoh ti da sad sam zauzet
I da mi je ovo vrijeme kao zlatno


I rekoh ti ma ne
Ne drži me
Jer htio bih novi CD
Sad da stavim


I dodaj mi, molim te
Moj mobilni
Jer hitno moram
Nekom da se javim


A bio sam 
Spreman da zbog tebe ginem
I hiljadu i jedno zvijezdu da ti skinem
I učinim sve 
Što samo poželiš


Refren:
Ne, ne boj se, ne
Biće ti dobro i bez mene
Ma, naći ćeš još jedan
Kofer za uspomene
Kad umrem ti naći ćeš
Vremena i načina
Da svratiš na mesto
Svog zločina
Svog zločina


I rekoh ti i to što ne mislim
I nije mi ni malo neprijatno
I rekoh ti da sad sam zauzet
I da mi je ovo vrijeme kao zlatno


I rekoh ti da se ne zanosiš
I da od nas više
Ništa stvarno nema
Da ne moliš
Da te više ne čujem
Da smiriš se
I odeš bez problema


A bio sam 
Spreman da zbog tebe ginem
I hiljadu i jednu zvijezdu da ti skinem
I učinim sve
Što samo poželiš


Refren 3x

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака