петак, 24. јун 2011.

Luna - Naša ljubav

Tvoja će ruka moju da vodi
Gde nikad nisam bila
Tamo gde su jutra snena
A nebo kao svila


Od ovoga grada do poslednje luke
Tebi dajem sve
Pružam ti ove ruke zauvek


Tvoja će ruka moju da vodi
Po horizontu plavom
Preći ćemo i sedam mora
I ići snom i javom
Što dalje od bola i samoće koja umara
Poći ćemo sami ti i ja


Refren:
Naša ljubav je snagom sudbine
Tragom vetrova, prešla pustinje
Do kraja sveta, svemira
Dalje od bola, nemira
Ti ćeš mene sutra odvesti
Našu ljubav je zora umila
Naša ljubav se u more uliva
Ja sam kraj tebe pronašla mir
Neće me odvući vir
Niti mutne vode
Kad si sa mnom ti



Tvoja će ruka moju da vodim
Gde nikad nisam bila
Tamo gde su jutra snena
A nebo kao svila
Od ovoga grada do poslednje luke 
Tebi dajem sve
Pružam ti ove ruke zauvek

Refren



Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака