петак, 24. јун 2011.

STM baby - Vrati se dole

Otišao si iznad belih oblaka
Bez pozdrava, bez suze, bez ijednog traga
Otišao s'  obećanjem da ćeš uvek biti tu
Ostao bi uz mene, ali pošlo je po zlu


Istrčala na ulicu, plavo svetlo, sirene
Stajala sam u mestu, svi su trčali oko mene
Sve se vrtelo u krug, a ja pala sam na kraju
Zadnje reči što sam čula:
' ' Tvoj mali je sad u raju...' ' 


Refren:
Bebo, probudi me, iz ove noćne more
Ne želim da čujem, da znam da si gore
Ti živiš u meni, a tebe anđeli sad vole
Hoću da dođeš mi
Bebo vrati se dole


Od tada svaki dan, svaki sat unazad vraćam
Vraćam vreme kad me ljubiš, maziš dok ne zaspim
Sad umesto vode pijem, suze iz bokala na stolu
Anđele, dođi mi, dozivam te u bolu


Znaš li da te volim, i da ću te voleti zauvek
Više te ne vidim, a u meni si oduvek
Pričaju da sve prolazi, da će i ovo proći
Možda i dođe drugi, ali takav kao ti neće doći


Refren 2x

1 коментар:

  1. Zelim se zahvaliti zeni dami kraljici Renati koja mi vratila zenu porodicu i unela mi harmoniju u dom...sada i mojim kumovima radi...evo broja akom nekom treba...+385923813830 viber wcp

    ОдговориИзбриши

Архива чланака