уторак, 25. јун 2013.

Ceca - Udaće se suze moje

Hej
Zvono je zazvonilo
Meni je odzvonilo
Otvorio si vrata

Hej
Rekao: Gosti su mi tu
Idi, dođi ujutru
Ja ušla iz inata

Tu čula sam njen glas
I samo vrisnula
U sebi naglas

Refren:
Udaće se suze moje
Kumovaće njima tvoje
Laži što si pričao
Među prvima ćeš mili
Saznati to
Pozvaću te, ti ćeš doći
Da odoliš nećeš moći
Da me vidiš, znam i što
Moju propast nikad ne bi
Propustio
Ooo..

Hej
Svetlo se upalilo
U meni sve se smračilo
Otvorio si vrata

Hej
Rekao: Gosti su mi tu
Idi, dođi ujutru
Ja ušla iz inata

Tu čula sam njen glas
I samo vrisnula
U sebi naglas

Refren:
Udaće se suze moje
Kumovaće njima tvoje
Laži što si pričao
Među prvima ćeš mili
Saznati to
Pozvaću te, ti ćeš doći
Da odoliš nećeš moći
Da me vidiš, znam i što
Moju propast nikad ne bi
Propustio
Ooo..

Refren:
Udaće se suze moje
Kumovaće njima tvoje
Laži što si pričao
Među prvima ćeš mili
Saznati to
Pozvaću te, ti ćeš doći
Da odoliš nećeš moći
Da me vidiš, znam i što
Moju propast nikad ne bi
Propustio

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака