петак, 21. јун 2013.

Amadeus Band - Moja zemlja

(Moja je zemlja
Tamo gde si rođena
I svaka mi je druga
Samo dokaz da si najbolja
Ja vraćam se posle toliko godina
Da priznam da je samo
Moja zemlja tebe imala)

Noćas si negde sama
I ja sam tako sam
Ovaj hladan grad
Moja kazna je sad
I tuđe sunce sija
Ali me ne greje
Zato vraćam se
Da te volim k'o pre
Da te volim k'o pre

Refren:
Moja je zemlja
Tamo gde si rođena
I svaka mi je druga
Samo dokaz da si najbolja
Ja vraćam se posle toliko godina
Da priznam da je samo
Moja zemlja tebe imala

Ovde ja nemam nikog, ništa
A imam sve
Sve bih prodao
Za taj osmeh od pre
Lud ili normalan
Ovde svejedno je
Tamo gde si ti
Tamo kuća mi je
Tamo kuća m je

Refren:
Moja je zemlja
Tamo gde si rođena
I svaka mi je druga
Samo dokaz da si najbolja
Ja vraćam se posle toliko godina
Da priznam da je samo
Moja zemlja tebe imala

Sve moje zastave su
Noćas visoko gore
Svi ratnici u meni
Ginu sad za nas


(Moja je zemlja
Tamo gde si rođena
I svaka mi je druga
Samo dokaz da si najbolja
Ja vraćam se posle toliko godina
Da priznam da je samo)
Moja zemlja tebe imala

Refren:
Moja je zemlja
Tamo gde si rođena
I svaka mi je druga
Samo dokaz da si najbolja
Ja vraćam se posle toliko godina
Da priznam da je samo
Moja zemlja tebe imala

Ja se ne predajem
Sutra da poginem


Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака