понедељак, 30. јун 2014.

Saša Kovačević - Noć do podne

Da li ti se dopada
Kako ljubav propada
Takav neću biti nikada

Nisi kriva, nisam kriv
Ovih dana jedva živ
Ipak ništa ti ne govorim

Okreće se sad
Sve se vraća unazad
A ja dobro znam 
Gde smo bili mi

Refren:
Ja lud sam ako dozvolim
Da vreme gubim dok si s njim
Zato ovih dana neću biti tu
Čekaj malo
Biću dobro ja
Jer ti si me naučila
Da se snalazim u međuvremenu
Sipaj mi sve sem vode
Pa nek' mi pamet ode
I dobro bi mi došla
Neka nova, čak i loša
Jer nema bolje žene
Od zaboravljene
Ja zato biću ovde
Opet celu noć do podne

Nisi kriva, nisam kriv
Ovih dana jedva živ
Ipak ništa ti ne govorim

Okreće se sad
Sve se vraća unazad
A ja dobro znam 
Gde smo bili mi

Refren:
Ja lud sam ako dozvolim
Da vreme gubim dok si s njim
Zato ovih dana neću biti tu
Čekaj malo
Biću dobro ja
Jer ti si me naučila
Da se snalazim u međuvremenu
Sipaj mi sve sem vode
Pa nek' mi pamet ode
I dobro bi mi došla
Neka nova, čak i loša
Jer nema bolje žene
Od zaboravljene
Ja zato biću ovde
Opet celu noć do podne

Sipaj mi sve sem vode
Pa nek' mi pamet ode
I dobro bi mi došla
Neka nova, čak i loša
Jer nema bolje žene
Od zaboravljene
Ja zato biću ovde
Opet celu noć do podne

Нема коментара:

Постави коментар