субота, 5. април 2014.

Lexington - Ne zovi me

Kriva si isto k'o i ja
Neka nas ljubav pobriše
Moja si bivša, i sve je bivše
Neka ti dužno ne bude
Što neko drugi sad je tu
Na mojoj strani jastuka diše

Nije to namjerno
Nije nam suđeno
Nikad ni bilo
Al' ako tužna si
Nije važno s kim
To bi me ubilo

Refren:
Ne zovi me tek da mi kažeš
Da ti dobro ide s njim
Ne zovi, znam ja 
Da me lažeš ljubavi
Ne zovi me, samo da 
Bolje bude tvojoj sujeti
Kad znaš da sve za tebe
Ja ću podnijeti

Kriva si isto k'o i ja
Što sve na tugu miriše
Moja si bivša, i sve je bivše

Nije to namjerno
Nije nam suđeno
Nikad ni bilo
Al' ako tužna si
Nije važno s kim
To bi me ubilo

Refren:
Ne zovi me tek da mi kažeš
Da ti dobro ide s njim
Ne zovi, znam ja 
Da me lažeš ljubavi
Ne zovi me, samo da 
Bolje bude tvojoj sujeti
Kad znaš da sve za tebe
Ja ću podnijeti

Ne zovi me tek da mi kažeš
Da ti dobro ide s njim
Ne zovi, znam ja 
Da me lažeš ljubavi

Ne zovi me, samo da 
Bolje bude tvojoj sujeti
Kad znaš da sve za tebe
Ja ću podnijeti

Ne zovi me tek da mi kažeš
Da ti dobro ide s njim
Ne zovi, znam ja 
Da me lažeš ljubavi
Ne zovi me

Sve za tebe ja ću podnijeti
Ne zovi me, uuu
Ne zovi me


Нема коментара:

Постави коментар