недеља, 20. април 2014.

Šako Polumenta - Otisak prsta

Zna ponekad ljubav
Da zamrsi klupko
I sakrije zvijezde iza oblaka
Zna ponekad čežnja 
Da oboji srce bojama tuge
Kad se do kraja nekom daš

Sve misli moje
Još su tvome licu dar

Refren:
A jedno smo bili sreća
Nosila nas rijeka 
Dao bi' sve 
Za naše snove ispočetka
K'o otisak prsta
Trag je tvoj na srcu mome
A ta bol što još kida me
Ne dam nikome

Zna ponekad ljubav
Da pocijepa jedra
Na sred okeana da te ostavi
I pomiješa karte
Da sudbine pate
Dvoje što najviše na svijetu
Su se voljeli

Sve misli moje
Još su tvome licu dar

Refren:
A jedno smo bili sreća
Nosila nas rijeka 
Dao bi' sve 
Za naše snove ispočetka
K'o otisak prsta
Trag je tvoj na srcu mome
A ta bol što još kida me
Ne dam nikome

Refren:
A jedno smo bili sreća
Nosila nas rijeka 
Dao bi' sve 
Za naše snove ispočetka
K'o otisak prsta
Trag je tvoj na srcu mome
A ta bol što još kida me
Ne dam nikome

Нема коментара:

Постави коментар