недеља, 20. април 2014.

Marko Mandić - Keva

Dugo sam se trudio
Da me niko ne vidi
Da sam lud za njom
I uvek pravio se fin
Ali kad je pogledam
Samo na jedno pomislim
Kad bih smeo barem da je
Jednom poljubim, im, im, oo

A znam da nema ništa od toga
Boli me jer ne smem ni da probam
Nije legalno, kao da je droga
Jer ona je, ona je
Keva ortaka moga-a-a-a

Refren:4x
Ne postoji riba takva o-o
Kakva je keva moga ortaka

Vremenom poludeo
Hoću da se udavim
Sve bi' dao da je moja
Da je jednom zagrlim

Hoću kući
Mislim da ću pući
Jer ona će me vući
A ja biću samo krući
Jer

Kako sada to
Sve je samo bol

Nisam smeo
Al' sam hteo

Refren:4x
Ne postoji riba takva o-o
Kakva je keva moga ortaka

Srce kamenom mi slomila
Moja neće biti nikada
Sve je zgužvala i savila
Samo da boli
'Oće li proći ikada

Srce moje se navikava
Da moja neće biti nikada
Hodam, al' ne idem nikuda
Sve je uredu, sledi još jedna pobeda

Ne postoji riba takva o-o

Refren:4x
Ne postoji riba takva o-o
Kakva je keva moga ortaka

Нема коментара:

Постави коментар