недеља, 20. април 2014.

Maya Berović - Alkohol

Hej, dosta mi je
Tuge u srcu mom
I pjesmama
Hej, ti drugu ljubiš
Dok ja vodim ljubav sa
Sa koktelima

Avion sam za nju
Tvoju malenu

Refren:
Alkohol mi danima
Muti sliku o nama
Al' večeras posebno me radi
Zato priđi malo tu
Da te podgrejem za nju
Pa me ohladi
Alkohol postoji, znam
Da se ničeg ne sjećam
Kad mi sutra bude bilo teže
Svako pati kako zna
Zato duplo piću ja
Zbog ravnoteže

Zbog ravnoteže
Zbog ravnoteže

Alkohol mi danima
Muti sliku o nama
Muti sliku o nama

Hej, dosta mi je
Tuge u srcu mom
I pjesmama
Hej, ti drugu ljubiš
Dok ja vodim ljubav sa
Sa koktelima

Refren:
Alkohol mi danima
Muti sliku o nama
Al' večeras posebno me radi
Zato priđi malo tu
Da te podgrejem za nju
Pa me ohladi
Alkohol postoji, znam
Da se ničeg ne sjećam
Kad mi sutra bude bilo teže
Svako pati kako zna
Zato duplo piću ja
Zbog ravnoteže

Zbog ravnoteže

Alkohol mi danima
Muti sliku o nama

Refren:
Alkohol mi danima
Muti sliku o nama
Al' večeras posebno me radi
Zato priđi malo tu
Da te podgrejem za nju
Pa me ohladi
Alkohol postoji, znam
Da se ničeg ne sjećam
Kad mi sutra bude bilo teže
Svako pati kako zna
Zato duplo piću ja
Zbog ravnoteže

Нема коментара:

Постави коментар