петак, 21. јун 2013.

Tropico Band - Misliću na tebe

Šta je i iza suza
Šta je iza poslednjeg zbogom
Šta je iza snova
Što sam nekad delio s tobom
Šta je iza reči
Kada mrtvo postanu slovo
Poneka stara laž
I ništa novo
Uvek me možeš
Izdati ponovo

Refren:
Ja misliću na tebe
I kad te svi zaborave
I zvaću tvoje ime
I kad bez glasa ostanem
Ja misliću na tebe
Tvoje ću stope ljubiti
Dođi bilo kada
Ti nemaš šta izgubiti

Uvek me možeš 
Izdati ponovo

Šta je iza tame
Šta je iza gluve tišine
Šta je iza bola
Kad ti neko pomene ime
Šta je iza reči
Kada mrtvo postanu slovo
Samo stara laž
I ništa novo
Uvek me možeš
Izdati ponovo

Refren:2x
Ja misliću na tebe
I kad te svi zaborave
I zvaću tvoje ime
I kad bez glasa ostanem
Ja misliću na tebe
Tvoje ću stope ljubiti
Dođi bilo kada
Ti nemaš šta izgubiti

Uvek me možeš 
Izdati ponovo

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака