среда, 29. јун 2011.

Arindy MC ft. Krunić - Uzmi mi srce (Princeza II)

Uzmi mi suze, bar dan, da ne plačem
Uzmi mi ruke, jer žele da te zagrle
Sanjaj bar jedan moj san, tada shvatićeš sve
Uzmi srce, vidi kol'ko mi nedostaješ


Arindy MC:
Jeste, nedostaješ mi jako
Bez tebe život je kao šetnja paklom
Ljubav jako lako ti prekrila si mrakom
Nisam više tvoj, jer ti si htela tako


Ne mogu večno živeti u svome svetu
Živeti u savršenstvu, al' je lakše
Nisam hteo mnogo, želeo sam samo jednu
Osobu vrednu moga sveta iz mašte


Bio sjeban do neba, hteo da više me nema
Onda je nestao bedak, kada sam vid'o anđela
Na kratko bio sam srećan, šta se desilo ne znam
Anđeo postade pesma, sad opet tužnog pesnika


Tražio sam greške, da bih mog'o da ih rešim
Išao sam peške, da bih naš'o onaj svemir
Nije ga bilo, našao sam samo reči
Pisao ih je princezi, jedna pesnik


Refren:

Uzmi mi suze, bar dan, da ne plačem
Uzmi mi ruke, jer žele da te zagrle
Sanjaj bar jedan moj san, tada shvatićeš sve
Uzmi mi srce, vidi kol'ko mi nedostaješ



Sada gledam sve, kada nemam te
Sve što lepo je, zašto tako nestane
Sada tražim greh, pa sam pored nje
Ona želi me, ali srce ne da se
Još si ti ta o kojoj mislim noćima
Moje oči su žedne za tvojim očima
U knjizi ljubavi si poglavlje preskočila
Moj je život čaša, koju si slomila


Nije ljubav kada nestane za tren
Nego ona što u srcu ostaje
Voleo sam te, kao oči svoje
Ako nije ti dovoljno
Možda drugi znaće bolje
A sada idi, ako lakše ti je tako
Neću da vidiš kako pucam kao staklo
U oku suza jedna, ne da leđa da ti gledam
Idi, želim ti svu sreću ovog sveta


Refren


Strah sapleti o želju, i opet kažem ti VERUJ
I kao anđeo beli, raširi krila ka vetru
Odledi negde, idi, i ne okreći se
Jer ne želim da vidiš kada Rade zaplače
A Rade biće tu da te sačuva od zla
I pokaže ti put, a ti samo prati trag


I uvek jedno znaj, da srce pamtiće
Jednu princezu i jedno proleće


Refren 



Uzmi mi suze, bar dan, da ne plačem
Uzmi mi ruke, jer žele da te zagrle
Sanjaj bar jedan moj san, tada shvatićeš sve
Uzmi srce, vidi kol'ko mi nedostaješ

1 коментар:

Архива чланака