среда, 29. јун 2011.

Neni ft. Tux - Jedina vrediš

Ustao sam ujutru, prozor otvoren
Sklanjam zavese, opet isti dan kao pre
Kiša sprema se, srce umire


Refren:
Bez tebe, sve je isto
Svaki dan bez promene
Noći hladne, kiša uvek padaće
I ti si hladna, duši stvaraš nemire
A ja k'o senka, pratim tvoje korake


Četiri sata ujutru, ruka radi treću smenu
Već napisao sam dosta, al' napisaću još jednu
Iskrenu pesmu iz srca, kad me emocija spuca
Stihove nižem do jutra, sutra sačekaću budan
Priznajem varao jesam, iskreno zbog čega, ne znam
Što nisam smeo da ti kažem, reći će ti ova pesma
Hladno kurvino srce, baš često me privuče
A gde su sve te iste kurve da mi brišu suze
Znam da samo si ti tu, kada je najteže
Shvatim nisu vrede, pa tebi uvek vratim se
Tad skupim dobre drugove, pa dobro se napijem
Kad zora budi dan čujem:,,'Ajmo, brate, kasno je!''
I onda shvatam sve, sve greške saberem
Kapuljaču na glavu stavim, želim da nestanem
U srcu nosim te, to srce boli me
Al' znam k'o misli na mene, kad poklope se kazaljke


Refren


Na momente zaboravim te, te momente lepe
Al' u momentu se vrate, svaki put kada te sretnem
Spustim glavu i prođem, ti krajičkom oka posmatraš
Počne kiša, rane bole na promenu vremena
,,Jebiga, ljudi greše!'' - Tako teše me drugovi
Ako to je istina, greška je što smo se spojili
Isti pitaju za tebe, ,,Gde je i kako je?''
Stavim ruku na srce, kažem:,,Tu je, i dobro je...''


Pa onda legnem, nemam koga da zagrlim
Soba miriše na tebe, jastuk koji smo delili
Pa ne mogu da zaspim, opet počinje kiša
Opet oblaci plaču, plačem i ja sa njima
Novi je dan, a ničemu ne vredi
Umesto DOBRO JUTRO, jutro mi kaže:,,JEDINA VREDI''
Sve je isto k'o juče, sa mnom ostaje sećanje
I ona velika ljubav, koja k'o kiša ne prestaje


Refren 2x

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака