понедељак, 13. фебруар 2012.

Dj Shone ft. Anabela & Elitni Odredi - Beograd

Svaku tajnu sam ti odala
Zbog tebe i snove svoje prodala
I zamalo razum da mi nastrada
Sad je samoća moja nagrada
Od tebe odlazim sad
Jer sam na korak do dna
U srcu, sakriću tugu zbog nas
Ti ovde ostaješ sam, ljubav je prestala
Što smo se rastali Beograd zna


Ovo je grad Beograd
Dj Shone, Elitni Odredi i Anabela
Ovo je grad Beograd


Ja nemam šta da sakrijem
Dušu mi nisu shvatile
Ja neću samo safire
Prate me njene navike
A ja sam tu od ranije
Rast'o sam uz ratnike
Mesto za najhrabrije
A pored mene ona
Ovo je grad Beograd
Ovde sam loš i dobar
Ovo je grad od snova
Ovo je grad Beograd
Ovo je grad Beograd
Tu gde me čeka borba
Tu me i čeka ona
To nije bela jahta
To nije bela jakna
Nije od belog zlata
To je od belog rada
Sutra me čeka zapad
Srce je, tu, kod juga
Veruj mi, neću dugo
Ti samo budi budna


Isto mi je
Vredela, ne vredela
Kad tebi malo je
Sve što sam dao
Isto mi je
Želela, ne želela
Ako znam da nisi moja odavno


Od tebe odlazim sad
Jer sam na korak od dna
U srcu, sakriću tugu zbog nas
Ti ovde ostaješ sam
Ljubav je prestala
Što smo se rastali Beograd zna



Od tebe odlazim sad
Jer sam na korak od dna
U srcu, sakriću tugu zbog nas
Ti ovde ostaješ sam
Ljubav je prestala
Što smo se rastali Beograd zna

Ovo je grad Beograd


Bila si Božji dar
Oduvek mogla si da
Me digneš do neba
I spustiš do dna
Na koži je trag
Da sam zavoleo mlad
Njene usne od leda
Na meni su žar
Sve je bilo kao san
Ona lepa, a ja mlad
Al' od snova se ne živi
Sve me podseća na nas
Crne oči, Beograd
A ona u meni živi
I probudi me iz sna
Daj mi samo jednu laž
Da ona me oživi
I poljubi me za kraj
Ove noći kao tad
To moram da preživim


Od tebe odlazim sad
Jer sam na korak do dna
U srcu, sakriću tugu zbog nas
Ti ovde ostaješ sam
Ljubav je prestala
Što smo se rastali Beograd zna

1 коментар:

Архива чланака