среда, 22. јун 2011.

Željko Joksimović - Zaboravljaš

Noćas bez glasa
Ti na mojim vratima
Na licu ti kiša
Znam da lije satima
I neka lije, bar suze krije
Ja ne bih hteo, takvu da te zateknem
I tražim reči, bar to nek' spreči
Da mi tišina vrati dane protekle


Miriše ti kosa, još taj miris osećam
Ne, ne možeš ući, ja ne živim više sam
Da l' on te voli, znaj, još me boli
Poslednji zagrljaj, kada si otišla


Refren:
Zaboravljaš šta smo jedno davno rekli
Kad ostavljaš, ostavljaš sve što smo stekli
Sačuvaj bar onaj ponos u tvom glasu
Koji sam voleo
Zaboravljaš u šta sam te nekad kleo
Kad ostavljaš, ostavljaj za život ceo
Sačuvaj bar onaj ponos u tvom glasu
Koji sam voleo


Miriše ti kosa, još taj miris osećam
Ne, ne možeš ući, ja ne živim više sam
Da l' on te volim, znaj, još me boli
Poslednji zagrljaj, kada si otišla


Refren 2x

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака