петак, 15. јун 2012.

Dženan Lončarević - Cvete beli

Uvek sam znao to
To da negde postojiš ti
Zato nikada nisam ni žalio ja
Za drugim usnama


Svaku drugu sam lagao
Svakoj pravio pakao
Po kafanama sam
Novi čekao dan
I tebe sanjao


Refren:
Pravo iz mojih snova
Po jastuku se rasula kosa tvoja
Pod kožu si mi ušla, cvete beli
Baš takvu sam te sanjao život celi
Ove noći pravo iz mojih snova
Po jastuku se rasula kosa tvoja
Pod kožu si mi ušla cvete beli
Baš takvu sam te sanjao život celi


Svaku drugu sam varao
Lažne nade im davao
Ljubav dražio svud
Bio pijan i lud
I tebe sanjao


Nikad nisam se kajao
Nikom račun polagao
Uvek bio sam jak
Al' pred tobom bih sad
K'o dete plakao


Refren:
Pravo iz mojih snova
Po jastuku se rasula kosa tvoja
Pod kožu si mi ušla cvete beli
Baš takvu sam te sanjao život celi
Ove noći pravo iz mojih snova
Po jastuku se rasula kosa tvoja
Pod kožu si mi ušla cvete beli
Baš takvu sam te sanjao život celi


Ouoo...


Pravo iz mojih snova
Po jastuku se rasula kosa tvoja
Pod kožu si mi ušla cvete beli
Baš takvu sam te sanjao život celi
Nemoj da se menjaš cvete beli
Baš takvu sam te sanjao život celi

Нема коментара:

Постави коментар