недеља, 24. јун 2012.

Jelena Karleuša - Sodoma i Gomora

'Ajmo nos uz nos
'Ajmo nos uz nos
Žene sa ženama
Muškarci sa muškarcima
Kurve s kurvama
Klinke sa matorcima
Sodoma, Gomora
Sodoma, Gomora
Sodoma, Gomora
Sodoma, Gomora
Uuu..


Tu devicama nije do čednosti
Ni blicevima nije do svetlosti
Tu sve počinje na slovo J
Ja, je ja je je ja
Tu Ruskinjama nije do Putina
Tu se pije kristal sa butina
Samo za one iznad dvanaest godina
je ja je je je ja


Ei a, ei a, pušta anestezija
Ei a, ei a, još malo bih dodala
Ei a, ei a, stiže anestezija
Ei a, ei a, u paklu smo ti i ja
Ei a



Tu devicama nije do čednosti
Ni blicevima nije do svetlosti
Tu sve počinje na slovo J
Ja, je ja je je ja
Tu Ruskinjama nije do Putina
Tu se pije kristal sa butina
Samo za one iznad dvanaest godina
je ja je je je ja

Ei a, ei a, pušta anestezija
Ei a, ei a, još malo bih dodala
Ei a, ei a, stiže anestezija
Ei a, ei a, u paklu smo ti i ja


'Ajmo nos uz nos
'Ajmo nos uz nos
Žene sa ženama
Muškarci sa muškarcima
Kurve s kurvama
Klinke sa matorcima
Sodoma, Gomora
Sodoma, Gomora
Sodoma, Gomora
Sodoma, Gomora
Sodoma, Gomora
Sodoma, Gomora



Ei a, ei a, pušta anestezija
Ei a, ei a, još malo bih dodala
Ei a, ei a, stiže anestezija
Ei a, ei a, u paklu smo ti i ja

Ei a, ei a, pušta anestezija
Ei a, ei a, još malo bih dodala
Ei a, ei a, stiže anestezija
Ei a, ei a, u paklu smo ti i ja
Ei a

3 коментара: