понедељак, 25. фебруар 2013.

Željko Joksimović - Ludak kao ja

Ja bih da pričam o nama
Ti bez reči govoriš
To što te muči i slama
Sebi sama napraviš

I sve što sagradim s tobom
Jednom rečju porušiš
Iz tvojih krugova pakla
Čak ni sama izlaz ne vidiš

Ja bih za tebe bio sunce
Al' tebi svetlo ne treba
Ko može napraviti dugu
Ako stalno gleda tugu
Samo ludak kao ja

Ja bih tebi dao ljubav
Jer meni više ne treba
Ko kule peska stalno diže
I da popravi i stiže
Što se popraviti da
Samo ludak kao ja

Samo ludak kao ja
Samo ludak kao ja

Kao ja..

Ja bih da pričam o nama
Ti bez reči govoriš
To što te muči i slama
Sebi sama napraviš

I sve što sagradim s tobom
Jednom rečju porušiš
Iz tvojih krugova pakla
Čak ni sama izlaz ne vidiš

Ja bih za tebe bio sunce
Al' tebi svetlo ne treba
Ko može napraviti dugu
Ako stalno gleda tugu
Samo ludak kao ja

Ja bih tebi dao ljubav
Jer meni više ne treba
Ko kule peska stalno diže
I da popravi i stiže
Što se popraviti da
Samo ludak kao ja

Samo ludak kao ja
Samo ludak kao ja

Kao ja..
Samo ludak kao ja
Samo ludak kao ja
Samo ludak kao ja
Samo ludak
Samo ludak
Samo ludak kao ja
Samo ludak kao ja
Samo ludak kao ja


Нема коментара:

Постави коментар