понедељак, 30. јул 2012.

Adil - Sinovi tuge

Tražim grad
Gde još živi neko
S tvojim likom
Neko negde
Još osmeh k'o tvoj
Nosi, zar ne
Gde si sad
Da se vratim
Više nemam nikog
Svi se mostovi ruše
Kada ti uzmu od duše


Tražim grad
Neku malu kuću
Sličnu tvojoj
Negde spava
Na jastuku nekom
Žena kao ti
Gde si sad
Daj, pojavi se
U bilo kojoj
Da ti kaže bar hvala
Ova tvoja budala


Refren:
K'o ludak u mraku
Da ne vidi svaku
Sitnicu što seća me na nas
U četiri zida
Tišina me kida
Dok čekam tvoj glas
Znam da sinovi tuge
Nemaju sreće
Al' šta ću 
Kad druge u srce mi neće




Refren:
K'o ludak u mraku
Da ne vidi svaku
Sitnicu što seća me na nas
U četiri zida
Tišina me kida
Dok čekam tvoj glas
Znam da sinovi tuge
Nemaju sreće
Al' šta ću 
Kad druge u srce mi neće

Šta ću kad druge
U srce mi neće


Tražim grad
Svuda lutam sam
Sa tvojom slikom
Negde neko je sigurno sreo
Ženu kao ti
Gde si sad
Da se vratim
Više nemam nikog
Svi se mostovi ruše
Kada ti uzmu od duše



Refren:
K'o ludak u mraku
Da ne vidi svaku
Sitnicu što seća me na nas
U četiri zida
Tišina me kida
Dok čekam tvoj glas
Znam da sinovi tuge
Nemaju sreće
Al' šta ću 
Kad druge u srce mi neće


Al' šta ću 
Kad druge u srce mi neće
Još se borim za nas
Jer gubim sve
Ako izgubim tebe
Zauvek najbolja si
A ja ne ličim na sebe
Drugima vreme sećanje briše
A ja sam proklet
Da volim sve više




Refren:
K'o ludak u mraku
Da ne vidi svaku
Sitnicu što seća me na nas
U četiri zida
Tišina me kida
Dok čekam tvoj glas
Znam da sinovi tuge
Nemaju sreće
Al' šta ću 
Kad druge u srce mi neće


Al' šta ću 
Kad druge u srce mi neće
Još se borim
Za nas



Нема коментара:

Постави коментар