петак, 24. јун 2011.

Nataša Bekvalac - Ne valjam

I kad tvoje grešne ruke ne sklanjam
Ti si u da mrtav hladan kažeš
Da ne valjam
Da su moje žrtve male
Da su sve uzalud pale


I kad tvoje greške redom ispravljam
Ti si tu da pljuneš mi u lice
Da ne valjam
Da me sečeš kao mačem
I da ne daš mi da plačem


Refren:
Znam, ne valjam
Što ti kroz prste uvek progledam
I što sam manja od makovog zrna
I što pred tobom drhtim k'o srna
Znam, ne valjam
Što te na kolenima uvek čekam
I crven' tepih bacim ispred tebe
Znam, ne valjam
Al' po sebe


I kad tvoje greške redom ispravljam
Ti si tu da pljuneš mi u lice
Da ne valjam
Da me sečeš kao mačem
I da ne daš mi da plačem


Refren


A ja ti oprostim na svoju štetu
Kad kažeš mi onu najstariju laž na svetu
''Izvini, neće se ponoviti...''


Znam da ne valjam....


Znam, ne valjam
Što te na kolenima uvek čekam
I crven' tepih bacim ispred tebe
Znam, ne valjam
Al' po sebe


Znam, ne valjam...

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака