петак, 24. јун 2011.

Cente ft. Arindy MC - San mojih snova

Refren:(Arindy MC)
Ponekad kao slučajno ja prolazim
Baš onom ulicom u kojoj živiš ti
Ponekad glavu okrenem ka prozoru
Od tvoje zobe, ali ne, tebe nema tu


(Cente)
Koliko puta gledao sam te u oči ja
Koliko puta govorio da te volim, a sad
Svemu je kraj, jer ti si otišla
A ja ostao sam sam da budan čekam svitanja
Mala, reci mi, koliko još da te čekam
Da li ćeš doći da sve bude kao nekad
Sada, sedim u sobi, i slušam samog sebe
U srcu plamen ljubavi koji vodi nas do sreće
Sad vratim vreme, šta bih dao da sam uz tebe
U suzama vidim sebe, ne znam gde dalje da krenem
Ti si san mojih snova, pokaži mi put
Samo to mi reci, ne želim sam ostati tu
Ja nemam drugu ljubav, jer sve si mi otela
Sad uzmi moje srce, to bi ti i htela, zar ne
Uzmi mi sne, da te sanjam ne želim
Sam nastavljam dalje, jer oboje smo tako hteli


Refren


(Cente)
Hodam ulicom bola i bulevarom tuge
Jer znam da tako moram, zato što nema druge
Vratim te naše dane, al' tada film taj stane
Setim se anđela, koji stoji tu sa strane
Ne da da ljubav plane, al' ipak moram dalje
U večnu tugu sad padam i čemu da se nadam
Kad nema ljubavi sve reči su suvišne
Ali želim čuti samo reči VOLIM TE
Želim te, trebam te, ali uzalud je sve
Gde god da krenem nesreća leđa mi ne okreće
Ja stajaću ovde tamo gde ljubav niče
Nikad nismo bili jedno i tu je kraj priče
Naša bajka ima jako tužan kraj
Sada ostaje samo lažni ljubavni osećaj
I danas kad te vidim, tebe, devojku nestvarnu
Ja okrenuću glavu, jer najyad došla si na javu


Refren 2x

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака