петак, 24. јун 2011.

Funky G ft. Deen - Ja imam nekog

Opet si noćas došao
Po zrno mojih snova
Hiljadu milja preleteo
Da opet budem tvoja


Dodiri tvoji prestaju
A noć je tako hladna
U tebe verujem
I to je moja kazna


Refren:
Ja imam nekog, ko ljubav želi
A on je daleko
Svi snovi moji za njega žive
Za jedno leto
I još ga tražim, sve snove gazim
A istina boli
Sad sebi kažem, neću da lažem
Nekoga volim


Pogledaj sreću na slikama
Da li ti išta znači
Ponekad mijesec doziva
I kao da me maziš


Tako mi snažno nedostaješ
Izbriši ovu tamu
Hiljadu suza dajem ti
Za sreću u jednom danu


Ja imam nekog, ko ljubav želi
Al' je daleko
Svi snovi moji za njega žive
Za jedno lijeto
I još te tražim, sve snove gazim
A istina boli
Sad sebi kažem neću da lažem
Nekoga volim


Refren 2x

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака