среда, 29. јун 2011.

Ana Nikolić - Džukelo

Znala sam ko si ti
Gospodin u odelu
Za svoje godine lep
Moj san na videlu
Zamišljala sam da
Nam veza bude burna
A moja mladost pored tebe sigurna


Sad mi je, da ne budem sama
Jastuk tvoj među nogama


Refren:
Šta će tebi klinka ta
Da ti rukom vređa sede
Kol'ko njoj sad smetaju
Meni dva put više vrede
Zovem te, nema te
Srce ti je strano telo
Kakva riba tuguje
Da li vidiš šta mi radiš džukelo?!


O,o đavolu sam dušu prodala
O,o kad sam staro vino probala


O,o đavolu sam dušu prodala
O,o kad sam staro vino probala


Sad mi je, da ne budem sama
Jastuk tvoj među nogama


Refren


O,o džukelo


Refren


O,o đavolu sam dušu prodala
O,o kad sam staro vino probala


O,o đavolu sam dušu prodala
O,o kad sam staro vino probala

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака