недеља, 2. јун 2013.

Tropico Band - Ciao Bella

Kažeš da oči krijem
Kažeš da puno pijem
I kada sunce greje
I kada kiša lije
Ništa ti dobro nije

Nisam ti ja po volji
Ni ja ni neko bolji
Ja sam ti divlja reka
I pijan, a i trezan
Duša sam od čoveka
A ti, ti, k'o baba neka

Refren:2x
Ma ciao bella, ciao
Odlazim ti ja
Ja život volim
Tebe život ubija
Ciao amore
Ciao moja ljubavi
Od tebe su i anđeli 
Odustali

Kažeš da ludo vozim
Kažeš da nisko padam
A ja k'o u narkozi
Ljubavi tvoje gladan
Osmehu tvom se nadam

Nisam ti ja po volji
Ni ja ni neko bolji
Ja sam ti divlja reka
I pijan, a i trezan
Duša sam od čoveka
A ti, ti, k'o baba neka

Refren:2x
Ma ciao bella, ciao
Odlazim ti ja
Ja život volim
Tebe život ubija
Ciao amore
Ciao moja ljubavi
Od tebe su i anđeli 
Odustali

Refren:2x
Ma ciao bella, ciao
Odlazim ti ja
Ja život volim
Tebe život ubija
Ciao amore
Ciao moja ljubavi
Od tebe su i anđeli 
Odustali


Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака