субота, 24. март 2012.

Ceca - Nagovori

Nagovori bela žena
Ciganina da ne luta 
Drumovima, nagovorila
Nagovori otac sina
Da ne pije s kumovima
Samo tebe nisam mogla ja


Refren:
Nagovori majka
Svog jedinca da se ženi
Da u vojsku pođe
S prvom lastom sa jeseni
Samo tebe nisam mogla ja
Nagovori ljubav  
Ratnika da frulu svira
Srce bogataša 
Da sirotu dragu bira
Samo tebe nisam mogla ja


Nagovori šuma vuka
Da prezimi s jaganjcima
Šuma vuka, nagovorila
Nagovori sunce grožđe
Da zri danom u nevreme
Samo tebe nisam mogla ja


Refren:
Nagovori majka
Svog jedinca da se ženi
Da u vojsku pođe
S prvom lastom sa jeseni
Samo tebe nisam mogla ja
Nagovori ljubav
Ratnika da frulu svira
Srce bogataša
Da sirotu dragu bira


Samo tebe nisam mogla
Da mi kažeš
Da mi kažeš da


Refren:

Nagovori majka
Svog jedinca da se ženi
Da u vojsku pođe
S prvom lastom sa jeseni
Samo tebe nisam mogla ja
Nagovori ljubav
Ratnika da frulu svira
Srce bogataša
Da sirotu dragu bira


Samo tebe nisam mogla ja
Da mi kažeš
Da mi kažeš da..

1 коментар: