недеља, 2. јун 2013.

Tropico Band - Sve moje zore

Sve ove godine bez nas
A ja i sad ti čujem glas
Kako mi govori
Da svaka istina je laž
Da ništa nemaš da mi daš
Dušu kad otvoriš

Al' ljubav lako prodire
I tvoje nežne dodire
Još uvek osećam
Nijedne posle, a ni pre
Nijedne osim tebe, ne
Više se ne sećam

Refren:
Sve moje zore, za tebe gore
A ti si srećna s njim
Sve moje noći
Ja u samoći i sada provodim
Sve moje zore, za tebe gore
A ti si srećna s njim
Sve moje noći, ne mogu proći
A da te ne volim

Da vreme najgori je lek
Da često zaplače mi smeh
Nikom ne priznajem
Ma sve u meni sledi se
Kad tvoga lika setim se
Kako me izdaje

Al' ljubav lako prodire
I tvoje nežne dodire
Još uvek osećam
Nijedne posle, a ni pre
Nijedne osim tebe, ne
Više se ne sećam

Refren:
Sve moje zore, za tebe gore
A ti si srećna s njim
Sve moje noći
Ja u samoći i sada provodim
Sve moje zore, za tebe gore
A ti si srećna s njim
Sve moje noći, ne mogu proći
A da te ne volim


Sve moje zore, za tebe gore
A ti si srećna s njim
Sve moje noći
Ja u samoći i sada provodim
Sve moje zore, za tebe gore
A ti si srećna s njim
Sve moje noći, ne mogu proći
A da ne zažalim

1 коментар:

Архива чланака