четвртак, 30. јун 2011.

Željko Joksimović - Ljubavi

Ljubavi, u mome srcu postoji
Mesto gde nikada ne idem
Tamo spavaš
Ljubavi, koliko treba mi vremena
Koliko da te zaboravim
Kad mi fališ


Prošli su aprili
K'o vozovi kad prođu
Izgledalo je da je gotovo
Postoje mnoga mesta
Na kojim nismo bili
A neko te je drugi odveo


Refren:
Ljubavi, mi smo mnogo toga hteli, zajedno
Samo ovo nismo smeli
Nikada, nije smelo da se desi
Da ja tebe, a ti mene izgubiš


Da ja tebe, a ti mene izgubiš


Ljubavi, da imaš nekog ja znao bih
Još uvek mogu da osetim
Jer si moja
Ljubavi, u mome srcu postoji
Mesto gde nikad ne zalazim
Tamo spavaš


Prošli su aprili
k'o vozovi kad prođu
Izgledalo je da je gotovo
Postoje mnoga mesta
Na kojim nismo bili
A neko te je drugi odveo


Refren 2x


Da ti mene, a ja tebe
Izgubim


Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака