петак, 4. јул 2014.

Lexington - Pile

Na ove ruke, ne padaj, svilo
Strah me da te ne pokidam
A ti se, pile, pod moje krilo
Podvučeš kada ne gledam
K'o dar tvoj osmijeh dočekam

Refren:
Da je tvojih godina
Ovom srcu umornom
Da te voli kako zna
Al' mi nije suđeno
Da je tvoga proljeća
Mojoj zimi ledenoj
Kasno za me rođena
A ja ničiji k'o tvoj

Nikoga nemaš i nikog nemam
Za dušu, dušu vezala
Al' kako da te životu kradem
Tek si mu poletjela
A meni krila umorna

Refren:
Da je tvojih godina
Ovom srcu umornom
Da te voli kako zna
Al' mi nije suđeno
Da je tvoga proljeća
Mojoj zimi ledenoj
Kasno za me rođena
A ja ničiji k'o tvoj

Refren:
Da je tvojih godina
Ovom srcu umornom
Da te voli kako zna
Al' mi nije suđeno
Da je tvoga proljeća
Mojoj zimi ledenoj
Kasno za me rođena
A ja ničiji k'o tvoj

Da je tvojih godina
Ovom srcu umornom
Da te voli kako zna
Al' mi nije suđeno
Da te voli kako zna
Al' mi nije suđeno


Нема коментара:

Постави коментар