четвртак, 16. август 2012.

Vlado Georgiev - Žena bez imena

Zar je važno ko su ljudi
I ko sam ja
Kad ljubim samo jednu
Bez imena
A bilo je samo jednom
I nikada
Sad daleko od tvojih usana
I pogleda

Rekla si da ćemo sve
Opet, ponovo
Ako bude nam suđeno

Refren:
Ja zauvijek biću tu
Zaklet na ljubav, čekaću
Reci mi gdje da nađem te
I dolazim..
Dolazim, zauvijek biću tu
Samo na tebe, čekaću
Reci mi gdje si nestala
Da znam, ženo bez imena

Dugi dani, igra sudbine
Kad ne ide..
Tvoje ime drugom malo je
I meni je sve..

A bilo je samo jednom
I nikada
Sad daleko od tvojih usana
I pogleda

Rekla si da ćemo sve
Opet, ponovo
Ako bude nam suđeno

Refren:
Ja zauvijek biću tu
Zaklet na ljubav, čekaću
Reci mi gdje da nađem te
I dolazim..
Dolazim, zauvijek biću tu
Samo na tebe, čekaću
Reci mi gdje si nestala
Da znam, ženo bez imena

Refren:
Ja zauvijek biću tu
Zaklet na ljubav, čekaću
Reci mi gdje da nađem te
I dolazim..
Dolazim, zauvijek biću tu
Samo na tebe, čekaću
Reci mi gdje si nestala
Da znam, ženo bez imena

Ženo bez imena..
Ženo bez imena..

Нема коментара:

Постави коментар