четвртак, 9. фебруар 2012.

Arindy MC - Prava stvar

Noćas pijem da zaboravim na tren
Da ti si nekad bila tu
Zbog lošeg vina verujem
Da te sada vidim prvi put
Ti me pogledaj onako
Kako umeš i znaš
Za tebe noćas sam lak
Kao ti za sve
I ne pitaj me ništa
Samo ćeš otežati stvar
Jer ti trezan ne bi priznao da volim te


Refren:
Ona želi me, to osećam
Ona je za mene tako posebna
Ljubav zove se taj osećaj
Ona ja prava stvar, prava stvar
Ona želi me, to osećam
Ona je za mene tako posebna
Ljubav zove se taj osećaj
Ona je prava stvar, prava stvar


Noćas ne mogu da ti odolim
Čekam da prstom daš mi znak
Trezan mislim, pijan govorim
Još noćas vodi me u mrak
I poljubi me onako
Kako umeš i znaš
Jer noćas želim tvoj dah
Na mojim usnama
I ne pitaj me ništa
Samo malo ljubavi daj
Jer si kao san, jer si prava stvar


Refren:
Ona želi me, to osećam
Ona je za mene tako posebna
Ljubav zove se taj osećaj
Ona je prava stvar, prava stvar
Ona želi me, to osećam
Ona je za mene tako posebna
Ljubav zove se taj osećaj
Ona je prava stvar, prava stvar


Oooo...
Ona je, ona je.. Posebna
Prava stvar..
Oooo.. Prava stvar
Ooo..
Ona, ona, ona, ona.. 


Refren:
Ona želi me, to osećam
Ona je za mene tako posebna
Ljubav zove se taj osećaj
Ona je prava stvar, prava stvar
Ona želi me, to osećam
Ona je za mene tako posebna
Ljubav zove se taj osećaj
Ona je prava stvar, prava stvar

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака