среда, 22. јун 2011.

Toše Proeski - Meni hvala nijedno

Nikad nisi mi rekla
Da mene si se odrekla
Ni kojim znakom
Niti pogledom ni dahom
Da sam nekad ti značio 
Bar tren


Tvoj kad sam bio jedan san
Tad sam snio sne za nas
Danas kad odlaziš 
Nećeš da izustiš riječ


Refren:
Meni hvala nijedno
Što sada ćutim, tiho šapćem
Nemo patim, bol da skratim
Meni hvala nijedno
Sanjam prošlost
A sat stao
Uklet usud po meni pao
Meni hvala ni jedno
Kad već ideš
Već je vreme
Duši mojoj smrtno breme
Meni hvala nijedno..
Meni hvala nijedno
Ni jedno bravo
Kad sve sam dao
Što sam te na smrt milovao
Meni hvala ni jedno
Za gorko vreme, ako svene
A bez tebe i bez mene
Meni hvala nijedno
Ni jedna reč
Ni koji osmeh
Pohvala jedna, pa ni podstrek
Ja te volim ni jedno


Ruku nisi mi dala
Plašila se da bi pala
Da l' da se smijem
Il' da plačem
Ili boli me još jače
Što bi sada marila


Nemam nedoumice
Šapni mi bar, kaži u lice
Danas kad odlaziš
Nećeš da  izustiš riječ


Refren 2x

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака