субота, 14. јануар 2012.

Sergej Ćetković - Ljuska oraha

Ispraznila se duša
Kao da je ljuska oraha
Od nje samo ostala

Ja mjenjao bih sebe
Kad niko neće tvoje ime
Urezano tu na usnama

Bar da ovi konci popuste
Jer predugo sam vezan
Vezan, samo za tebe
A ti me kupiš svaki put
I ne daš mi da odem
Od tebe..

Refren:
Nemam
Nemam sreće ja sa tobom
Nemam sreće, a ni snage
Da ti kažem zbogom
Nemam
Nemam sreće ja sa tobom
Nemam sreće, a ni snage
Da ti kažem zbogom
Zauvijek

Ispraznila se duša
Kao da je ljuska oraha
Od nje samo ostala

Ja krenuo bih dalje
Al' sve me opet tebi vrati
I svaki put sve isto je

Bar da brže dani prolaze
Jer predugo te nemam
Nemam samo za sebe
Al' ti me kupis svaki put
I ne daš mi da odem
Odem, od tebe..


Refren:
Nemam
Nemam sreće ja sa tobom
Nemam sreće, a ni snage
Da ti kažem zbogom
Nemam
Nemam sreće ja sa tobom
Nemam sreće, a ni snage
Da ti kažem zbogom
Zauvijek


Nemam
Nemam sreće ja sa tobom
Nemam sreće, a ni snage
Da ti kažem zbogom


Refren:
Nemam
Nemam sreće ja sa tobom
Nemam sreće, a ni snage
Da ti kažem zbogom
Nemam
Nemam sreće ja sa tobom
Nemam sreće, a ni snage
Da ti kažem zbogom
Zauvijek

Ispraznila se duša
Kao da je ljuska oraha
Ostala...


Нема коментара:

Постави коментар