субота, 11. фебруар 2012.

Amdeus Band - Sklopi oči

Dugo, uzalud, boriš se
Sama poraze slažeš
U šaci strasti, trošiš se
A premalo daš


Još na rubu oka mog
Lede mrazevi rani
Možda nam se razdani
Al' posle nas
Ljubav je gola laž


Refren:
Sklopi oči ispod dlanova
Nema ljubavi bez ratova
Naša priča negde gubi sjaj
Jer ti nisi ta, a ni ja nisam taj
Prospi suzu preko obraza
Nema ljubavi bez poraza
Ova priča noćas gubi sjaj
Iako si moj početak i kraj


Kada vreme sruši sve
Po srcu pobede piše
Sećanja ne bole te
Jer živiš, a znaš



Još na rubu oka mog
Lede mrazevi rani
Možda nam se razdani
Al' posle nas
Ljubav je gola laž


Refren:
Sklopi oči ispod dlanova
Nema ljubavi bez ratova
Naša priča negde gubi sjaj
Jer ti nisi ta, a ni ja nisam taj
Prospi suzu preko obraza
Nema ljubavi bez poraza
Ova priča noćas gubi sjaj
Iako si moj početak i kraj


Refren:
Sklopi oči ispod dlanova
Nema ljubavi bez ratova
Naša priča negde gubi sjaj
Jer ti nisi ta, a ni ja nisam taj
Prospi suzu preko obraza
Nema ljubavi bez poraza
Ova priča noćas gubi sjaj
Iako si moj početak i kraj

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака