петак, 15. јун 2012.

Lexington ft. Biljana Pečić - Samo ostani tu

Čuvam te..
Ne dam te nikom
Ja samo s tobom želim sve
Čuvam te..
Ne dam te nikom
Ni da mi sve u životu stane


Čuvaj me..
Ne daj me nikom
Ja tebe neću nikada
Čuvaj me..
Ne daj me nikom
Sve što sam ja
Sve ti pripada


Refren:
Da ti se svet sruši ceo
Mog sveta deo daću
Samo ostani tu
I kad ne znaš gde ćeš 
Ni kako do sreće, ja znaću
Samo ostani tu..


Samo ostani tu..


Čuvam te..
Ne dam te nikom
Sve što sam ja
Sve ti pripada



Refren:
Da ti se svet sruši ceo
Mog sveta deo daću
Samo ostani tu
I kad ne znaš gde ćeš 
Ni kako do sreće, ja znaću
Samo ostani tu..



Refren:
Da ti se svet sruši ceo
Mog sveta deo daću
Samo ostani tu
I kad ne znaš gde ćeš 
Ni kako do sreće, ja znaću
Samo ostani tu..


Samo ostani tu..

Samo ostani tu..


(Samo ostani tu...)
(Samo ostani tu...)


Нема коментара:

Постави коментар