петак, 24. јун 2011.

Arindy MC ft. Ivana Krunić - Slaži me još jednom

Arindy MC: Znaš da sam ja bio taj
Znam da ti si bila ta
San je postao prah
Kada si otisla


Ivana: Znam da sada ljubiš nju
Ali znaj da znam
Da ti često zatrebam u hladnim noćima


Arindy MC: 'Ajde slaži me još jednom
Da sam samo tvoje nebo
Vrati vreme unazad, barem na tren


Ivana: 'Ajde slaži me još jednom
Pa nazovi me:''Srećo''
Poljubi me, a sutra nestajem


Refren:
Slaži me još jednom
Slaži barem još ovaj put
'Ajde šapni mi nešto lepo, kao u snu
Slaži me još jednom
Daj, uradi mi to, molim te
Slaži me, jer, ti to radiš najbolje


Arindy MC: Laži me, ljubavi
'Ajde laži me još jedan dan
Jer tako žeim da čujem neku tvoju laž
Reci neistinu baš onako kako znaš
'Ajde slaži me u oči kad me pogledaš
Želim da bude k'o pre
Na tren vrati mi osmeh
Ja ću ti vratiti sne
Ti opet budi mi podstrek, i uradi mi to
Jer ja sam spreman na greh
Dao bih svoj, da opet uđem u tvoj svet
'Ajde slaži me još jednom 
Da sam samo tvoje nebo
Vrati vreme unazad, barem na tren


Ivana: 'Ajde slaži me još jednom
Pa nazovi me:''Srećo''
Poljubi me, a sutra nestajem


Refren 3x

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака