петак, 4. јул 2014.

Lexington - Nezaboravna

Svakim jutrom
Novi dan se budi
Idu ljudi
Kog' briga šta se zbilo
Samo ja još
Po sjećanju tumaram
Novu sreću stvaram
Od nečeg što je bilo

Gradske priče
Tiše su i tiše
I već odavno više

Refren:
Niko me ne pita za tebe
Bješe jednom ljubav davna
Al' osmijeh tvoj još srce grebe
Još si moja, nezaboravna

Mnogi nađu način da prebole
Iznova da vole
Vrijeme sve lance kida
Samo ja još, tu
U mjestu stojim 
Uspomene brojim
U ova četiri zida

Gradske priče
Tiše su i tiše
I već odavno više

Refren:2x
Niko me ne pita za tebe
Bješe jednom ljubav davna
Al' osmijeh tvoj još srce grebe
Još si moja, nezaboravna

Refren:
Niko me ne pita za tebe
Bješe jednom ljubav davna
Al' osmijeh tvoj još srce grebe
Još si moja, nezaboravna

Niko me ne pita za tebe
Bješe jednom ljubav davna
Al' osmijeh tvoj još srce grebe
Ljubavi moja, nezaboravna

Нема коментара:

Постави коментар