субота, 21. јун 2014.

Lexington - Prišla

Krenuo sam malo
Da se odmorim na more
Vozio sam sam
A cijelo društvo mi je dole
Stigao sam kasno
Oni već u punom gasu
Odmorio bih malo
Oni: Hajde na terasu

Refren:

Prišla je sama
Šta sam mogao ja
Kada htjela je sve da mi da
Htjela sve da mi da
Nad nama sija mjesečina
Ja bih i sutra, ona kaže  mi:
Znaš, ja sam zauzeta

Sunce nas probudilo
U glavi nam je zvečka
Pa nismo rekli Bokiju
Da mala ima dečka
Koji da mu kaže
Kada previše se pilo
A hajde da ga pitamo
Kako ti je bilo?

Refren:
Prišla je sama
Šta sam mogao ja
Kada htjela je sve da mi da
Htjela sve da mi da
Nad nama sija mjesečina
Ja bih i sutra, ona kaže  mi:
Znaš, ja sam zauzeta

Ne pakujem srce
Kad se pakujem za more
Jer sve ljetne ljubavi
Prebrzo izgore
Vidi sad i ova mala
S plaže mi se smješka

Ma samo pazi dobro
Da i ona nema dečka

Prišla je sama
Šta sam mogao ja
Kada htjela je sve da mi da
Htjela sve da mi da
Nad nama sija mjesečina
Ja bih i sutra, ona kaže  mi:
Znaš

Refren:
Prišla je sama
Šta sam mogao ja
Kada htjela je sve da mi da
Htjela sve da mi da
Nad nama sija mjesečina
Ja bih i sutra, ona kaže  mi:
Znaš, ja sam zauzeta

Нема коментара:

Постави коментар