четвртак, 20. децембар 2012.

Tropico Band - Lažu te

Sve si mi dalje
K'o pesak kliziš mi kroz prste
Ljubiš me tako
K'o kada neverni se krste

Ne krivi leto
Što ništa sveto nije ti
Nećeš tom suzom
Kamen oživeti
Ne krivi leto
Što ništa sveto nije ti
Nećeš tom suzom
Kamen oživeti

Refren:
Ma lažu te
Da sam te voleo
Lagale te oči
Da sam na pragu tvom
K'o sveća goreo
Zaboravi, još ove zime
Ni moje ime ne pamti
Mene ni senka moja
Više ne prati

Pusti da vetar
Sve naše tragove raznese
Jer neke loše
Ljubavi naprosto se dese

Ostaj mi zbogom
Dušu si moju ukrala
Nek' ti je prosta
Ta so na usama
Ostaj mi zbogom
Dušu si moju ukrala
Nek' ti je prosta
Ta so na usama

Refren:
Ma lažu te
Da sam te voleo
Lagale te oči
Da sam na pragu tvom
K'o sveća goreo
Zaboravi, još ove zime
Ni moje ime ne pamti
Mene ni senka moja
Više ne prati

Lažu te
Da sam te voleo
Lagale te oči
Da sam na pragu tvom
K'o sveća goreo
Zaboravi, još ove zime
Ni moje ime ne pamti
Mene ni senka moja
Više ne prati

Mene ni senka moja
Više ne prati




Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака