четвртак, 20. децембар 2012.

Ok Band - Naseli na ljubav

Još uvek znam taj hod
Još uvek znam taj muk
I dok kraj mene igraš ti
Ja totalno sam gluv

I vraća mi se sve
Ta noć sakrivena
Na usnama mi ostalo
Pola tvog imena

Refren:
Da li smo se ljubili samo
Il' još nešto bilo je tamo
U motelu gde se imena
Ne zapisuju
Tu gde jutra padaju teško
Gde se bude srca sa greškom
Da li smo to mi na ljubav naseli

Ja bih da kažem hej
Al' vazduha ni gram
Dok pored mene igraš ti
Noge ne osećam

(Ništa mi ne ide)
Ništa mi ne ide
Telo se otelo
(U glavi vraćam film)
U glavi stalno vraćam film
Kako je počelo

Refren:
Da li smo se ljubili samo
Il' još nešto bilo je tamo
U motelu gde se imena
Ne zapisuju
Tu gde jutra padaju teško
Gde se bude srca sa greškom
Da li smo to mi na ljubav naseli

Da li smo to mi naseli na ljubav

(Da li smo se ljubili samo
Il' još nešto bilo je tamo
U motelu gde se imena
Ne zapisuju
Tu gde jutra padaju teško
Gde se bude srca sa greškom)
Da li smo to mi na ljubav naseli
(Da li smo na ljubav naseli)

Refren:
Da li smo se ljubili samo
Il' još nešto bilo je tamo
U motelu gde se imena
Ne zapisuju
Tu gde jutra padaju teško
Gde se bude srca sa greškom
Da li smo to mi na ljubav naseli

Da li smo to mi naseli na ljubav



Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака