четвртак, 20. децембар 2012.

Emina Jahović - Da mogu

Tijelo mi nepomično leži
Dok gledam te
U ramu na zidu
Osmijeh se broji
Ako vrijme oduzme mi to
Što s njom si na papiru

Ova kiša samo lije
Zove sjećanje
Liči na moje suze
Umorna od svoje pameti
Noćas trebam lijek
Da na kratko je uzme

Refren:
I da mogu 
Zar se tebi ne bih vratila
Da ti kažem
Da većeg gada nisam ljubila
I da mogu
Zar se tebi ne bih vratila
Da ti kažem
Da većeg gada nisam ljubila
Još te volim

O-o-o-o
O-o-o-o
Zovem te 
Ti me ne čuješ
O-o-o-o
O-o-o-o
Boli me kad se raduješ

Tijelo mi nepomično leži
Dok gledam te
U ramu na zidu
Osmijeh se broji
Ako vrijme oduzme mi to
Što s njom si na papiru

Ova kiša samo lije
Zove sjećanje
Liči na moje suze
Umorna od svoje pameti
Noćas trebam lijek
Da na kratko je uzme

Refren:
I da mogu 
Zar se tebi ne bih vratila
Da ti kažem
Da većeg gada nisam ljubila
I da mogu
Zar se tebi ne bih vratila
Da ti kažem
Da većeg gada nisam ljubila
Još te volim

O-o-o-o
O-o-o-o
Zovem te 
Ti me ne čuješ
O-o-o-o
O-o-o-o
Boli me kad se raduješ

Zovem te 
Ti me ne čuješ


Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака