четвртак, 20. децембар 2012.

Mega Band ft. Goca Tržan - Reci mi u lice

Hiljadu maski samoća ima
Znaš ih
Ja uvek nešto tvoje
U njima tražim
I nađem ponovo, svaki put
Na dnu reči, na dnu ćutanja
Tvoj lik

Nisi u ovim gradovima, znam te
Oduvek tvoji tragovi me pamte
I tu si ponovo, svaki put
Na dnu srca, na dnu sećanja
Uvek ti

Refren:
Dođi, reci mi u lice
Sve što nisi mogla godinama
Sve su ostalo sitnice
Ne igram se više sudbinama
Ne daj da i ovaj život pobegne
A da nas sve dočeka
Sve su ostalo sitnice
Samo ljubav ludo velika

Nisi u ovim gradovima, znam te
Oduvek tvoji tragovi me pamte

Tu si ponovo, svaki put
Na dnu srca, na dnu sećanja
Uvek ti

Refren:
Dođi, reci mi u lice
Sve što nisi mogla godinama
Sve su ostalo sitnice
Ne igram se više sudbinama
Ne daj da i ovaj život pobegne
A da nas sve dočeka
Sve su ostalo sitnice
Samo ljubav ludo velika

Uu, velika..

Dođi, reci mi u lice
Sve što nisi mogla godinama
Sve su ostalo sitnice
Ne igram se više sudbinama
Ne daj da i ovaj život pobegne
A da nas sve dočeka
Sve su ostalo sitnice


Refren:
Dođi, reci mi u lice
Sve što nisi mogla godinama
Sve su ostalo sitnice
Ne igram se više sudbinama
Ne daj da i ovaj život pobegne
A da nas sve dočeka
Sve su ostalo sitnice
Samo ljubav ludo velika

Uu, velika..
Velika..



Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака