субота, 8. децембар 2012.

Željko Vasić - Željo moja jedina

Kada nemaš za šta umreti
Onda ni ne vredi živeti
I kuda sad da krenem
Kad nemam više gde
Samo da te vidim
I to dobro  je

Znam, ima malo vremena
Da bi jedno drugom rekli sve
I kada nađem reči
Tvoj me pogled uvek spreči
I opet kreće priča iznova

Refen:
Željo moja jedina
Istina smo ti i ja
Da te vidim bar na tren
Pa put pod noge 
U svoj svet
Samo to mi je ostaje
Željo moja jedina
Istina smo ti i ja
Usnama mi laži sve
U prolazu dotakni me
Ništa mi više ne treba
Željo moja jedina

Da li slutiš kad me pogledaš
Šta sam sve u sebi sakrio
Da iza osmeha je tuga
Jer ne postoji druga
Koju bih k'o tebe ljubio

Refen:
Željo moja jedina
Istina smo ti i ja
Da te vidim bar na tren
Pa put pod noge 
U svoj svet
Samo to mi je ostaje
Željo moja jedina
Istina smo ti i ja
Usnama mi laži sve
U prolazu dotakni me
Ništa mi više ne treba
Željo moja jedina


Željo moja jedina
Istina smo ti i ja
Usnama mi laži sve
U prolazu dotakni me
Ništa mi više ne treba
Željo moja jedina
Željo moja jedina

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака